Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


MUDr. A. Trnečková - nemoc

Datum konání: 14. 5. 2021

MUDr. Anna Trnečková oznamuje, že z důvodu nemoci nebude od 10. do 14. 5. ordinovat.

 

V akutních případech ji zastoupí MUDr. Svoboda - je nutné se předem telefonicky objednat na čísle 518 332 152.

 

Zdravotní sestra bude přítomna v dopoledních hodinách.

 


Autor: Možnarová Publikováno 10. 5. 2021 8:28

Termíny svozů pytlů 2021

Datum konání: 21. 5. 2021

Termíny svozů pytlů v roce 2021 - vždy v pátek při posledním vývozu popelnic v měsíci:

 

21.5.

18.6.

30.7.

27.8.

24.9.

22.10.

19.11.

31.12.


Autor: Možnarová Publikováno 21. 4. 2021 16:29

Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie

Datum konání: 31. 5. 2021

Oznámení o přerušení dodávky elektrické energie

 

mapa 31.5.jpgZ důvodu plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy - rekonstrukcí, oprav, údržbových a revizních prací - bude přerušena dodávka elektrické energie:

  • v pondělí 31. 05. 2021
  • od 07:30 do 11:00 hodin

 

Vypnutá oblast: Radějov - TS Policie

  • HOŠTÁKY OD OÚ SMĚREM KE KIOSKU: od čp. 128 a čp. 125 po čp. 276 a čp. 278
  • HLAVNÍ ULICE OD ROSETY SMĚREM K LUČINĚ: od čp. 88 po čp. 63, od čp. 59 po čp. 304 a čp. 334.

Společnost EG.D, a.s. jako provozovatel distribuční soustavy je k provedení tohoto nezbytného kroku oprávněna na základě ustanovení § 25 odst. (3) písmeno c) bod 5 zákona č. 458/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů (energetický zákon).

 

Žádáme odběratele el.energie o pochopení pro toto nezbytné omezení.

 

 

 


Upozornění: V době přerušení dodávky elektřiny je nutné z důvodu bezpečnosti považovat energetické zařízení za zařízení pod napětím.
Případné použití vlastního náhradního zdroje v době přerušení dodávky elektřiny je nutné předem vždy projednat se společností EG.D, a.s.
Pro případné další informace volejte Nonstop linku EG.D 800 22 55 77 nebo navštivte www.egd.cz, kde najdete další informace o přerušení dodávek elektřiny.


Děkujeme Vám za pochopení. EG.D, a.s.

 

 


Autor: Možnarová Publikováno 6. 5. 2021 8:22

SOŠ Bzenec - nabízí studium

Datum konání: 31. 5. 2021

Střední škola gastronomie, hotelnictví a lesnictví Bzenec, p. o.

jako jedna z nejvýznamnějších škol v regionu nabízí atraktivní obory z oblasti gastronomie:

Hotelnictví, Kuchař-číšník a Cukrář a další zajímavé obory Lesní mechanizátor, Rybář, Zahradník a Ekologie a životní prostředí.

 

Škola  poskytuje také vzdělání žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v oborech Cukrářské práce a Zahradnické práce.  

 

Pro rozšíření kvalifikace nabízí nástavbová a zkrácená studia.

 

Nově nabízíme zkrácené studium oboru Výrobce potravin Cukrovinkář nebo Konzervář ve spolupráci s významnými firmami v regionu Candy Plus Rohatec, Pika Bzenec a Linea Nivnice. 

 

Navštivte nás na www.sosbzenec.cz!

 


Autor: Možnarová Publikováno 12. 5. 2021 14:52

MFF Strážnice

Datum konání: 25. 6. 2021

 

PŘÍLOHA - MFF 2021.pdf

 

V příloze je otevřený dopis - stanovisko prezidenta festivalu PhDr. Martina Šimši, Ph.D.

 

Jedná se o oficiální sdělení, že letošní ročník bude opět pouze v ON-LINE podobě, bez účasti diváků a návštěvníků.

Zmiňuje, prostřednictvím kterých médií a jaké programy se vám budeme snažit zprostředkovat. 

 

Dopis najdete také na webu: https://www.nulk.cz/2021/05/03/76-mff-opet-pouze-on-line/.

 

Příznivcům a fanouškům Mezinárodního folklorního festivalu Strážnice bychom chtěli vzkázat: Děkujeme za podporu, které se nám od vás dostává v této kultuře nepřející době. Věřte, že i nám všem je to moc líto, ale že už nyní začínáme pracovat na podobě živého festivalu 2022. Vydržte, bez vaší podpory by to nešlo. DĚKUJEME.

  

Národní ústav lidové kultury
Zámek 672, 696 62 Strážnice

www.nulk.cz

 


Autor: Možnarová Publikováno 4. 5. 2021 9:51

Vybíráme místní poplatky - 2021

Datum konání: 30. 6. 2021

Oznamujeme, že vybíráme místní poplatky za rok 2021:

-       za likvidaci odpadu: OSOBA             400,- Kč / rok

-       za likvidaci odpadu: CHALUPA         600,- Kč / rok

-       za likvidaci odpadu: CHATA              600,- Kč / rok

 

  • ze psů       100,- Kč / rok – 1. pes
  •                   150,- Kč / rok – za každého dalšího psa

 

DOPORUČENÁ Splatnost místních poplatků bude 30. DUBNA.

 

Upozorňujeme na povinnost poplatníka hlásit každou změnu: příjmení, trvalého pobytu, … a to do 15 dnů ode dne změny!

 

Prosíme všechny občany, aby více třídili odpad. Díky třídění jsou náklady na likvidaci odpadů nižší. Děkujeme.

 


ÚŘEDNÍ HODINY:

pondělí       07:00 – 12:00      13:00 – 16:00

úterý           07:00 – 12:00      13:00 – 15:00

středa         07:00 – 12:00      13:00 – 17:00

pátek          07:00 – 12:00      13:00 – 14:00

 

 

 

 


Autor: Možnarová Publikováno 15. 2. 2021 7:30

Platba na účet - Vybíráme místní poplatky - 2021

Datum konání: 30. 6. 2021

Máte-li zájem uhradit místní poplatky za odpady nebo ze psů na náš bankovní účet (č.ú.: 8629671/ 0100 - Komerční banka),

 

napište nám nebo zavolejte a my Vám sdělíme variabilní symbol a přesnou částku.

 

tel.: 518 337 828

mobil:  725 975 970

e-mail: kancelar@radejov.cz

 

 

 


Autor: Možnarová Publikováno 15. 2. 2021 7:59

TRHY NA PANSKÉM DVOŘE

Datum konání: 30. 6. 2021

TRHY PD _ plakat.jpgPro všechny, kteří by mohli mít zájem o prodej svých výpěstků/ regionálních pokrmů/ medu/ dalších farmářských potravin, na Panském dvoře, ve Veselí nad Moravou.


Prostory bývalé tržnice ve Veselí nad Moravou procházejí velkými změnami, o možnost nákupu sazenic nebo regionálních potravin ale návštěvníci Veselí nad Moravou nepřijdou.

 

Prodejní místa pro pěstitele a drobné prodejce budou letos k dispozici na Panském dvoře, a to v pondělí až sobotu od 8:00 do 17:00 hodin.

 

Prodej bude vždy probíhat za podmínek dle aktuálních hygienických nařízení.

 

Zájemci o prodejní místa se mohou hlásit již nyní na telefonu 602 618 585 nebo na e-mailu info@tic-veseli.cz.


Poplatek za stůl/ stánek je velmi symbolický (10 Kč/ hodina nebo 50 Kč/ den) a lze přijít jeden den, každý den, zkrátka dle domluvy.

 

Samotný prodej probíhá vždy dle zájmu prodejců, není garantován městem, ale snažíme se aktivně vyhledávat zájemce o tento prodej.

 

Město Veselí nad Moravou

tř. Masarykova 119

pracoviště park Petra  Bezruče 697

698 01  Veselí nad Moravou

 

http://www.veseli-nad-moravou.cz

 

 

 


Autor: Možnarová Publikováno 14. 4. 2021 10:12

Strážnice - testovací covid centrum pro občany

Datum konání: 30. 6. 2021

Vážení, 

dovolte, abychom Vás informovali o tom, že Město Strážnice 19.4. otevřelo testovací covid centrum pro občany města a pro spřátelené obce regionu Strážnicko, tedy i pro občany Radějova.

 

Testovat se bude formou antigenních testů každý všední den od PO do PÁ, vždy v době od 7.30 do 11.30 hod. v prostorách bývalé lékárny na zdravotním středisku.

 

Testy budou hrazeny ze zdravotního pojištění, pro občany jsou tedy zdarma.

 

Na testy se mohou občané objednávat na webové adrese: Online rezervace - Reservanto.

 

Odkaz a bližší informace naleznete také na webových stránkách města: Antigenní testování ve Strážnici: Strážnice (straznice-mesto.cz)

 

 

 

Město Strážnice

nám. Svobody 503

696 62 Strážnice

 

tel.: 518 306 011

 

 


Autor: Možnarová Publikováno 19. 4. 2021 9:36

Rozhledna TRAVIČNÁ

Datum konání: 31. 8. 2021

Image.ashx.jpg


Autor: Možnarová Publikováno 4. 5. 2021 13:32

ZMĚNA TRVALÉHO POBYTU

Co dělat, když si měníte adresu trvalého pobytu?

V životě občana jde o poměrně významnou událost, která je spojena s tím, že tuto změnu musí ohlásit na příslušná místa. Od 1. 7. 2012 však fungují základní registry, které zajišťují to, že už občan nemusí obíhat všechny úřady a hlásit změnu na každém úřadě zvlášť. Správa základních registrů ve spolupráci s Ministerstvem vnitra ČR připravila návod pro občana, který se týká problematiky změny adresy trvalého pobytu. Leták (návod) popisuje, kam všude je třeba tuto změnu (ne)hlásit.   NÁVOD PRO OBČANA


Autor: Možnarová Publikováno 8. 10. 2014 7:59

Prodej knih

Prodej knih

- Tradiční život a odívání žen na Strážnicku, autorky Kláry Brožovičové. Cena 330,- Kč.

Kniha Brožovičová.jpg 

 - RADĚJOV MINULOST A SOUČASNOST OBCE. Cena 400,- Kč.

KNIHA.jpg

 

Na Obecním úřadě v Radějově probíhá prodej knih během úředních hodin. Kontakt: tel.: 518 337 828, e-mail: kancelar@radejov.cz.

 

Dále si knihy můžete zakoupit v Knihovně: úterý a sobota, 14:30 - 17:00 hodin. Kontakt: tel.: 725 975 974, e-mail: knihovna.radejov@centrum.cz

 


Autor: Možnarová Publikováno 31. 10. 2019 9:02

Pavel Matušinec - prořezávky ...

Nabídka služeb:

Prořezávky.jpg

 


Autor: Možnarová Publikováno 22. 1. 2020 16:33

CENÍK SLUŽEB

OBEC RADĚJOV

69667 Radějov čp. 130

IČO: 00285234   DIČ: CZ00285234

 

 

CENÍK SLUŽEB – ceny vč. 21% DPH

 

Platný od 01. 01. 2020.

 

 

PRONÁJEM:

 

Vlečka malá    200,- Kč za den

Vlečka velká   400,- Kč za den

 

 

PRÁCE: stroj + zaměstnanec:

 

Traktor ZETOR                                                                   400,- Kč za hodinu

Traktor VIVID 400                                                               400,- Kč za hodinu

Traktor BRANSON                                                             400,- Kč za hodinu

  • počítáno za každou započatou půlhodinu                  200,- Kč

 

 

 

Traktor bagr FERMEC                                                         750,- Kč za hodinu

  • počítáno za každou započatou půlhodinu                   375,- Kč

 

 

 

KŘOVINOŘEZ                                                                   400,- Kč za hodinu

  • počítáno za každou započatou půlhodinu                  200,- Kč

 

 

Sekačka GOLIATH                                                              500,- Kč za hodinu

  • počítáno za každou započatou půlhodinu                   250,- Kč

 

 

 

Služby poskytujeme vždy po domluvě se starostou obce Mgr. Martinem Hájkem, tel.: 606 43 70 54.

 


Autor: Možnarová Publikováno 30. 1. 2020 8:04

Likvidace použitých roušek

Dovolujeme si v následujících řádcích informovat, jak správně zacházet s použitými jednorázovými rouškami.

Kromě zdravotníků, policie, hasičů, prodavaček, pošťaček, jsou tu totiž i zaměstnanci TESPRA Hodonín, s.r.o., kteří každodenně zajišťují to, co je naprostou samozřejmostí – odvážejí komunální odpad a zajišťují spoustu dalších nezbytných činností.

 

Prosíme tedy občany, aby v této složité době, měli o to víc na paměti jak zacházet s odpady a tím i předcházet šíření jakýchkoliv infekčních nemocí, tím spíše šíření nového typu koronaviru.

 

Pokud používáte jednorázové roušky, nebo kapesníky, je třeba s nimi zacházet, jakoby to byl infekční odpad, měly by skončit v uzavřeném plastovém pytlíku (!) a odhozené by měly být v domácnostech v nádobě – „kyblíku“ na komunální odpad, který opět pokud používáte plastový obal, zavázaný vynášíte do černých/ stříbrných kontejnerů nebo popelnic na komunální odpad !!!!

 

Tento odpad v žádném případě nesmí končit v kontejnerech na  papír nebo v jakémkoliv jiném kontejneru na separovaný odpad !!!

 

Pokud se i naši zaměstnanci nakazí jakýmkoliv infekčním onemocněním a budou nuceni zůstat v izolaci nebo v karanténě, nebude kdo by Vám Váš odpad odvezl k likvidaci.

 

Děkujeme, že jste zodpovědní jak k sobě i k ostatním a že k tomuto problému přistoupíte aktivně.

 

____________________________

TESPRA Hodonín, s.r.o.

Velkomoravská 3652/91

69501 Hodonín

 

 

www.tespra-hodonin.cz

 

 


Autor: Možnarová Publikováno 23. 3. 2020 9:51

Odpady - zodpovědně

LETAK_PANDEMIE.JPG


Autor: Možnarová Publikováno 3. 4. 2020 10:07